Kwartaalplan voor blogs en social updates

Kwartaalplan voor blogs en social updates

Content bedenken en maken

Je bent het misschien met mij eens: contentonderwerpen bedenken en content maken is voor veel financieel dienstverleners en adviseurs niet hun tweede natuur. Misschien herken je het. Gevolg: je bedrijf is online minder zichtbaar dan je zou willen. Maar als ik nu zeg dat het anders kan? De workshop ‘Samen content bedenken en maken’ geeft je na 2 dagdelen niet alleen inspiratie voor een kwartaal aan content, je hebt ook berichten op de plank liggen, zodat je direct de updates op bijvoorbeeld LinkedIn kan doen. Je hebt een concreet en uitgewerkt kwartaalplan zodat je een heel kwartaal consistent online zichtbaar bent. Met als bonus: ik schrijf mee. Nieuwsgierig? Lees meer over de workshop Samen content bedenken en maken.

Contentinspiratie

Dagdeel 1:

Het eerste dagdeel is een echte inspiratie dag. Dit staat op de agenda:

  • De grootste fout bij het maken van content
  • De drie geheimen van consistent online zichtbaar zijn
  • Thema’s en invalshoeken bepalen
  • Brainstormen
  • Contentplanning maken
  • Content ideeën voor een heel kwartaal

Dagdeel 2:

Het tweede dagdeel is de schrijfdag, dit gaan we doen:

  • Dé schrijftips voor het maken van verbindende content, inclusief een overzicht met verleidingswoorden en een spiekbrief voor het maken van verleidelijke koppen
  • Laptops open: we gaan aan de slag met de onderwerpen uit de contentplanning. De betrokken medewerkers werken onderwerpen uit. En… ik schrijf mee! Zo heb je na dit dagdeel een stapel updates voor je social kanalen en voor je blog op de plank liggen
tekschrijver alkmaar mieke fransen verhoef

Incompany

Samen content bedenken en maken is een incompany-workshop waarin ik samen met de betrokken medewerkers (of de contentwerkgroep) een contentplanning opstel en ook content maak. Zo leren je medewerkers niet alleen hoe zij content maken, na de tweedaagse heb je een concreet kwartaalplan voor je content inclusief uitgewerkte updates. 

Voor wie

De workshop Samen content bedenken en maken is voor financiële dienstverleners die hun online zichtbaarheid willen vergroten en nieuwe klanten willen aantrekken. Want de klant verandert. De worth of mouth alleen werkt niet meer. Potentiële klanten doen ook online onderzoek. Bekijken je website en je social media kanalen. Samen content bedenken en maken helpt je om potentiële en bestaande klanten te raken, te boeien en te binden.

Waar

Voor workshop Samen content bedenken en maken hoeft je team zich niet te verplaatsen. De twee sessies houden we bij jou op kantoor. Wel zo efficiënt.

Wanneer

De twee dagdelen plannen we in overleg in. Ik adviseer de dagdelen over maximaal twee weken te verspreiden. Zo houden we de energie vast en heb je snel resultaat.

Bedrag

De workshop Samen content bedenken en maken kost 1297 euro exclusief btw.

Mieke Fransen Verhoef

Resultaat

  • Contentinspiratie voor een heel kwartaal
  • Praktische contentplanning
  • Uitgewerkte contentonderwerpen
  • Praktisch kwartaalplan voor consistente online zichtbaarheid

Met als bonus:

  • Je team kent de geheimen van consistent online zichtbaar zijn
  • De grootste fout bij het maken van content, kent je team ook
  • Je team krijgt een overzicht met waardevolle invalshoeken
  • De spiekbrief ‘verleidelijke koppen maken’
  • Ik schrijf mee!

Waarom Mieke?

Ik ben Mieke Fransen – Verhoef en ik heb als contentstrateeg en copywriter ruime ervaring in de financiële dienstverlening. Zo werkte ik onder meer voor Generali Direct, Geldmaat, Uitvaartverzekeringwijzer.net en Nh1816 Verzekeringen.

Ja, ik wil samen content bedenken en maken!

Wil jij ook werken met een praktisch kwartaalplan voor je content? Neem contact met mij op. Dan maken we kennis en plannen we dagen in.

LinkedIn-training voor financieel adviseurs